2012-05-20

Vissa människor är ju helt dumma i huvudet

Som mamma och adopterad blir jag helt matt när jag läser det här http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article14851616.ab;jsessionid=585AFF36F32A068FC87D60C8ECD854CC.mobil-www5 i Aftonbladet. vilken hemsk människa. Först adoptera ett barn och sedan tröttna på barnet och då skicka tillbaka det till ursprungslandet. Jag har en hög gräns för alla sorts människors görande och tyckande. Men beter man sig så där har jag ingen förståelse alls. Då är man en känslokall människa. Och har stora problem. Det bästa är att barnet ändå slapp från henne. Att han fick ändå en ny chans. Han slapp iaf slag och konstigheter. Men ändå. Att bli kvitt känslan att ingen vill ha mig och att det är fel på mig. Det kan nog ingen summa i världen sudda ut. Ibland tappar jag hoppet om den goda människan.

Inga kommentarer: