2012-05-07

När huvudet inte är med

Just nu är ngt knas. Huvudet är inte med och när jag vaknar efter 8 timmars sömn känner jag mig bakis. Seg i huvudet, grusig i ögonen, tung i kroppen. Trött som bara den. Och huvudet är inte med. Igår läste jag på en meny. Läste tigerräkor, friterade och kan inte ta in det. Beställer det och blir verkligen helt chockad av att jag beställt friterade räkor när jag ser maten. Samtidigt vet jag att jag läste det men ändå inte fattat. Idag läser jag lax och sushi bitar, 11 st. Beställer och tror jag ska få in 3 lax och 4 räkor. Blir helt förvånad över att få in 4 bitar till. Men samtidigt vet jag att jag läste det men inte fattade. Men som mannen sa: var glad att de iaf inte var friterade. Innan dagens lunchchock hade jag glömt visat i p-automaten på söder i 10 min. Hade bara ren röta att det satt kvar. Nej. Huvudet är inte med. Borde jag bli orolig?

2 kommentarer:

Hökis sa...

Oh, varningsklockor?
Vila, vila och vila.

Sus sa...

Håller med Hökis. Backa lite nu.