2012-05-14

Mohahahahahahahaha!

Alltså jag spelar inte wordfeud så mkt längre efter min tid som totalt utmattad. Men jag spelar med tre stycken, varav två lite extra mkt mer. En av dem är en riktig vinnarskalle. Han vill alltid vara bäst och veta mest i det mesta. Härom dagen skrev han att han lekt med mig i Rumble som status på fejan, vilket i sig är sant. Men ändå. Jag är på intet sätt dålig i Rumble. Han är bara lite bättre... Men idag vann jag över honom i Wordfeud. Ngt han tjatade till sig att få spela mig med. Så nu har han fått göra det. och det har varit jämt i ngr matcher och i ngr har han varit överlägsen. Men idag alltså VANN jag över honom. Så nu skriker jag ut det för enligt honom själv är han i det närmsta oslagbar. Men inte i dag alltså. Bildbeviset ser ni här!



Inga kommentarer: