2012-03-28

Jag är bra. Nästan bäst.

Ni vet det där pusslet. Saker å ting som jag förändrar i livet just nu, det går bra. Jag förändrar sättet jag tänker på. Sättet jag ser saker på. Omvärderar sättet jag tar mig an olika situationer. Och det går jävligt bra. Jag ser resultat. Bra resultat. En balans. Ett lugnare liv. Inte så många energislukande situationer. Jag lär mig helt enkelt nya saker, fast jag är 36 år. Jag är otroligt stolt över mig själv när jag ser att det jag gör hjälper och underlättar. Just nu känner jag mig som världens bästa. Världens bästa Zoila. Världens bästa mamma. Det är inte ofta det inträffar. Därför skryter jag med det. Så det så.

4 kommentarer:

Sus sa...

Underbart! You go girl!

Chrissan sa...

Så rätt du tänker. Och visst är det härligt att utvecklas!? Man kan tydligen lära gamla hundar sitta.;)

Hökis sa...

Fantastiskt och klart du ska skryta! Hejja på :o)

Anna sa...

Bra där Z! Var bra, må bra!