2012-02-27

Thåström

Igår kväll var det dags för Thåström på Cirkus i stan. Jag har ju redan utnämnt Kort biografi med litet testamente till den bästa låten Thåström gjort någonsin. Efter gårdagskvällen finns det ingen ånger på det. Bitvis var detta det bästa jag sett av den snart 55-åriga Thåström. Bl.a. Kort biografi med liter testamente. Jag hoppas för alla andras skull att han håller samma energinivå på alla andra konserter för det var stundvis helt magiskt. Han gick på scenen 19.31, en minut efter utsatt tid. Och slutade 21.28. Då gick han sakta sakta av scenen, vinkade,stannade till flera gånger och det verkade som om han ville stanna kvar och njuta lite av de stående ovationerna. Låtlistan fr konserten är lång. Idag ska jag bara lyssna på Thåström. Så stör mig inte. Förhoppningsvis kan de frammana lite av känslan fr igår.

Inga kommentarer: