2012-02-01

Här går jag och knasar runt

Var hos läkaren igår. Hade överdragsbrallorna på. De fnasar när jag går med dem. Brukar kalla dem fnasbyxor. Det var -15 när jag gick hemifrån.
Läkaren: ska du åka skidor?
Jag: nää, det var -15 imorse. Då är det skönt med varma kläder. Typ FNASbyxor.
Läkaren: KNASbyxor? Det var ett roligt namn! Kalasbyxor finns ju, men KNASbyxor har jag inte hört talas om förut!
Och eftersom min läkare som jag går till pga stress var så extremt stressad (en taxi skulle stå på gatan och vänta på honom om 15 minuter sa han direkt när jag kom in) lät jag honom tro att det heter KNASbyxor. Så idag har jag gått runt och knasat mig mest hela dagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är! / A

KaosJenny sa...

Härligt! Han behövde nog få le lite åt knasbyxor ;-) Kram