2012-01-28

Vilket Öde

Min man hade tänk köra Ö till Ö i höst. Det var det han hade siktet inställt på. Han har redan börjat träna. anmälan öppnades i onsdags typ. Idag skulle han anmäla sig. Och det är fullt. Fatta. Fullt. När jag kom in efter att åkt med bob med barnen så var han helt vit i ansiktet och lät typ som om han var svimfärdig på rösten. Resten av dagen har varit full av suckar och beklagande mummel. Jag tycker verkligen synd om honom, men det är inte så mycket att göra liksom. Det hade blivit fullt efter 32 minuter. Och det kostar 10.000 att vara med så de som anmält sig kommer nog inte hoppa av... Förhoppningsvis har han återhämtat sig från detta stora trävlingsnederlag om en vecka eller två. Men jag är inte säker. Så. Om ni har en start eller två till Ö till Ö att skänka bort eller vill sälja är vi spekulanter. eller inte jag, men mannen... Mottages gärna. GÄRNA!

1 kommentar:

Sus sa...

10 000...för att plåga ihjäl sig?

Fast jag förstår faktiskt på ett sätt.

Jag skulle kunna betala samma summa för att gå på Carola Camp =)