2011-12-22

Straffet kommer nu?

Jag har ju inte stressat. Inte känt mig stressad. Men nu börjar stressen riva i mig. Jag försöker att andas djupt, men efter en dag av flera timmars förlustelser m god vänner och på det utmattning(såklart) så känns det som om det är 100001 saker jag/vi måste göra idag. Några råd? Hur jag inte ska dras med och bli galen? För jag ligger farligt nära nu. Allt jag vill är att gå ut i skogen. Men jag måste in till stan för att prova zumbaskor och köpa barnens julklappar. In till stan. Där alla människor bara springer omkring m panik i ögonen och svettas ut irritation. Fy fan!

2 kommentarer:

Bina sa...

Kan inte din man dra det lasset den här julen då. Så att du slipper ta något eller några steg tillbaka i ditt tillfrisknande?

Kay sa...

Jul är inte kul. Jag firar inte alls jul och kommer heller aldrig att dra in sonen i den kommersiella hysterin.