2011-12-04

Julklapp?

Okej. Till alla som tänker köpa en julklapp till mig.
http://wiispel.com/zumba-fitness-2/
Idag ville Mannen köra cross och jag orkade inte med att släpa båda ungarna på pendeln till Solna för att gå på Zumba idag. Så jag körde ett pass nu ikväll i gästrummet istället. Det funkar jättebra. Nu såg jag att det kommit ett nytt Zumba Fitness spel till Wii. Så om jag önskar mig ngt mer än fred på jorden och en fin lugn, harmonisk jul så är det det! Just det. Önskar mig Zumbaskor också....

1 kommentar:

Martina sa...

Jag är också inne på att vi ska köpa julklappar till oss själva jag och mannen. Är inte det den bästa idén när vi är stressade som denna jul - att man själv köper och slår in och så får man bli överraskad av vad den andra har köpt åt sig själv i stället för att man hastar och köper något som han inte gillar... Fast din julklapp blir ju ingen överraskning för någon iofs :-) men det är nog lika kul ändå..