2011-11-12

vad mkt bus!



Idag har jag busat. D.v.s fyllt i underlag till att söka reproersättning för alla bilder jag haft publicerade under 2010. BUS ger max ut 15 000 och jag hann med att regga lite över 1000 bilder. Eller 14 v av 52 möjliga. Fatta vad bilder jag har med i tidningarna!!!  Jag och två kollegor (som också är överarbetade o sjukskrivna ) satt och jobbade stenhårt m det. Det var skönt att komma till jobbet. Jag kände varken ångest innan eller oroade mig. Vilket känns bra m tanke på att jag troligtvis ska börja jobba efter måndag. Då på 25% ett tag för att sedan öka på till jag är tillbaka helt. Så. Faktiskt. Jag tror Jag är redo. Det jobbigaste är nog frågor från de jag inte riktigt hänger m på jobbet....Annars känns det just nu lungan. Just det. Berättade jag att jag drömde i natt att jag simmade runt i en Pool full av ormar som slingrade sig runt mig och försökte hugga mig? Jag vaknade när Jag drogs ner under ytan av ren panik och då höll andan så jag knappt hittade den när jag vaknade...?  Våga er på en drömtydning på den.... någon?



Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: