2011-10-18

sakta jag gå genom stan

Ni vet magontet, huvudvärken och illamåendet jag hade. Stress. Det har funnits tydliga tecken ett tag nu. Svårt att sova på nätterna, tappar hår, svårt att fokusera, acneutbrott,allt går lite långsammare att göra trots min jävligtsnabbabilderlåtlista. Stress. Idag till läkaren och jag har ju done that been there så jag visste ju. Vila. Motion. Samtal. Det positiva är faktiskt att jag inte är totalt nere på botten. Jag skulle säga att jag håller på att plaska omkring m armarna i sjön, fortfarande hyfsat stark, men utan en flytdyna så sjunker jag. Så två veckors vila,motion och samtal som flytdyna. Så får vi se sen. Efter läkaren gick jag från Östermalm till skanstull. Och Stockholm hjälpte mig i min rekreation. Så vackert. Så mäktigt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Bina sa...

Jag är stolt över dig själv. Det är ju super att du lyssnade och gick iväg och INTE hamnar på botten igen! Var stolt över dig själv och vila ordentligt nu!