2011-10-03

På väg


Published with Blogger-droid v1.7.4

till ansiktsbehandling. Rengörning. För första gången i mitt liv. Det peelades, klämdes, ångades, maskades och masserades. Det var mycket skönt. En födelsedagspresent från mamma och pappa som jag snabbt använde.
När behandlingen var klar så visades de produkter som jag såklart inte skulle kunna överleva utan. Eller mitt ansikte skulle iallafall inte klara speciellt många timmar utan dem. Den ena krämen kostade 875 kronor, den andra tvättgelen kostade 736 kronor. Då kände jag rent instinktivt att mitt ansikte mycket väl klarar sig utan den där krämen och gelen. Men skönt var det och det kändes mycket lyxigt. Sedan gick jag till jobbet med glansigt ansikte och lite vit ansiktsmask i näsan som jag inte upptäckte förens ngr timmar senare.

Inga kommentarer: