2011-10-27

jag, thåström och taket.


Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Anonym sa...

OM jag haft en blogg så skulle jag kunna ha gjort 6-7 inlägg med bilder på min datorskärm då jag går in för att kolla om du skrivit något nytt. Jag, sjuk dotter och Zoilas huvud skulle det stå.... /A

Har du sett mitt boktips jag messade om? Försökte ju ringa dig i helgen också men jag pratade bara med svararen. En annan gång.

Z sa...

A: jag har sett ditt tips och ska ge mig iväg till bibblan idag. Och låna ett fysiskt ex om det finns. Min eboksapp strular så jag MÅSTE iväg till bibblan. Dessutom är det bloggen SKrivarmammas kompis som skrivit den och jag har tänkt läst den ganska länge!
Och jag har hört ditt meddelande. Jag dissar dig inte. Jag orkar bara inte återkontakta dig just nu. Hoppas du fattar. Kram

Anonym sa...

Jag vet att du inte dissar mig. Jag finns kvar när orken kommer. /A