2011-10-31

fortsätter


Var hos läkaren igen. Han sa att jag ska stanna hemma i 2 v till. Det känns bra. Är inte redo än att jobba igen. Gick ut fr mottagningen i det vackra vädret. Sitter mitt på Stureplan. Runt mig tutar bilar, klackar klickar snabbt i marken. Jag står still. omkring mig snurrar allt på som vanligt. Jag funderar stilla på när jag återigen kan bli en del av snurrandet. Och om jag vill det. Om jag måste det. Nej. Nu ska jag ta en macka på 7eleven.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Martina sa...

Skickar en kram!

Sus sa...

Du är i alla fall klok och har vett att stanna hemma.

Ting sa...

Hoppas du kryar på dig eller finner en annan, mindre stressig sysselsättning!
Kram!

Bina sa...

Egen fotostudio kanske? Kommer såklart ge mkt mindre pengar (har förstått att det är en rätt svår marknad att ha eget företag på), men så länge ni kan leva på en inkomst funkar det ju.