2011-10-23

det straffar sig fort

Igår var jag uppe som om det varit som vanligt. Vi hade besök av svärmor, svärmors sambo, barnens farbror och en hund. Vi åkte och fikade gick promenad och sedan åkte vi hem lagade mat och sedan drog de hemmåt. Jag kände inget konstigt igår. Tänkte tvärtom; shit, nu har det vänt! Jag orkar! Tills jag vaknade idag och känner mig som om ngn manglat mig. Jag har ont fysiskt i hela kroppen. Nacken, ryggen, armar, rumpan. Så nej. Jag orkar inte med att leva vanligt än. Jag bara lurade mig själv. Idag däckad i soffan/sängen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Sus sa...

Men...är det samma åkomma som Ting har?

Överarbetad?

Z sa...

sus: ja. tyvärr.

Anonym sa...

Har ringt dig idag. Är orolig för dig. Kram A

Sus sa...

Usch...tur att du är klok och stannar hemma!