2011-09-01

Öppet svar till A

Jaha ja. Då tar vi det från början. Jag har fortfarande kvar kameran som är som din. MEN eftersom jag är en fotograf till vardags så kände jag att jag ville ha möjlighet att ställa in allt manuellt. Därför köpte jag en amatörproffskamera. Men jag önskar den hade en likadan display som din har. OCH din är en utmärkt kamera för en vanlig människa som inte jobbar som fotograf.

Och min mobil. Jag älskade min lilla röda Eriksson. Tills jag för ett år sedan (om fem dagar) la den på bagageluckan och åkte iväg med den. Alternativet hade då varit en jättegammal skitmodell(det var jobbmobilen) som man knappt kunde prata i. Därför valde jag en HTC eftersom min man hade en sådan och var nöjd med det. (och visst. Den är yttepytte roligare än Erikssonen...)

Och stegräknaren du har fungerar alldeles utmärkt den också! Det är bara att jag är lat och inte kommer ihåg att varje kväll skriva ner antal steg och regga dem och eftersom jag tyvärr har ett slags fel från födseln där jag blir helt galen om saker och ting inte görs i rätt kronologisk ordning, utan mår bäst när saker och ting görs som de ska köpte jag denna. (Sedan att jag inte kommit på hur jag ser 7 dagar tillbaka än är en annan sak...)Men för den mera oanala människan/ordningsamma människan fungerar det att gå med den andra stegräknaren och regga i hög eller regga varje dag då denne kommer ihåg detta. Och du är ju fröken. Du borde ju har ordningssinne.

Fler påhopp? Anyone? BRING IT ON!

4 kommentarer:

Bina sa...

Se till att stegräknaren visar stegen i displayen, tryck sedan på memoknappen så visas dina steg bakåt!

Z sa...

Tack!

Anonym sa...

Vad gullig du är :D

P..p..påhopp?! (läses lite som Rikard Palms p...p...positiv)

Hoppas du log när du läste, och när du sen skrev ditt öppna svar till mig. Jag gjorde det båda gångerna. Och ja, jag är knockad! Och de ante mig att sis har en lika :)/ A

Z sa...

A: klart jag gjorde! tror t.o.m jag skrattade högt!!! med risk för att hitta på ngt annat: lyssna på sus, börja blogga!!!