2011-09-06

Mammabootcamp

Jag har nyss krupit/gått som en björn uppför en backe(förarna i bilarna som passerade glodde bara lite..)  i ett villaområde tre gånger. Sedan har jag sprungit baklänges 4 gånger nerför samma backe. Gjort 40 benböj därefter. Sedan cirkelträning på dagisets lekpark. Kastat bildäck, plankat, sidoplankat, treicepsat mot en stubbe, benhopp på ett lekbord, rusch uppför trappan på rutschkanan, hopprepat, bicepsat med gummiband,klättrat över ett staket och krupit under sen, drakat med planka och gått balansgång på planka. Därefter avrundade vi med 50 armhävningar och 50 situps. Alltså så roligt som det är att träna med denna grupp med mammor från mitt hood är sällan jag har! Och tjejen som leder gruppen är så jäkla bra! Om ni har ett gäng som vill köra lite träning tillsammans kan jag varmt rekomendera att kontakta Elin!

Inga kommentarer: