2011-08-23

träningsvärken från helvetet

I lördags tränade jag mitt första gympass på 1 månad. I söndags kunde jag nästan inte gå. Min 87åriga pappa gick snabbare när vi var på stan. När jag skulle trycka på lysknappen för att tända lampan kunde jag nästan inte det för det gjorde för ont. Ni fattar va? Nästan den värsta träningsvärken jag varit med om. Så idag skulle jag börja träna med en grupp tjejer i mitt område. Idag är den första dagen som jag nästan kunde sätta mig på toan utan att ta hjälp av att hålla mot med händerna. Då ska vi göra ett slags test. Armhävningar, benböj, situps samt konditionstest med stepups. Det enda jag kan säga är att jag kommer inte ha mindre träningsvärk imorgon, samt att mina resultat bara kan förbättras de resterande 7 gångerna. Men imorgon. Aj.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: