2011-08-21

När det tar slut



Jaha. Så var den här sommarsemestern över för den här gången. Den kortaste ledigheten på 7 år. 7 veckor. Vi brukar ha som kortast 12 veckor tillsammans allihopa. I år hade vi 5 veckor tillsammans och jag hade två veckor ensam med barnen. Mycket konstigt. Det känns verkligen som om det bara blåste förbi. Jag är INTE klar med ledigheten. Min kropp vill ha mer ledighet. Jag vill ha mer ledigt. Men jag får väl nöja mig med att titta på magiska sommarbilder och minnas alla härliga dagar med alla goa och fina vänner som vi varit med. Här kommer en bild från en av de bästa kvällarna som vi hade bara vi fyra i familjen. Tagen vid Grogarnsberget en vacker kväll där vi jagade björn, lamm och letade borg...

3 kommentarer:

Sus sa...

12 veckor tillsammans?! Underbart! Jag var ledig 6 veckor, men det ÄR för lite.

(nu kommer det snart att ramla in kommentarer från dem som haft mindre än så =)

Anonym sa...

Vilken fantastisk bild! Den har allt. Vi är glada att ha fått dela drygt en av dessa sju veckor med er. /A

Z sa...

A: Veckan med er var toppen! Tradition som måste värnas om!!!!