2011-08-18

Min man är ett geni

Jag tror han har kommit på varför jag har så jäkla ont i magen idag. Och varför jag haft det andra dagar också. Uttorkning. Igår gick jag drygt 36000 steg. Men drack som vanligt. fast det avr avrmt och jag dessutom solade och svettades. Idag har jag ont i magen som få och är dessutom helt torr i munnen. Googlade lite och det verkar stämma. Måste bli bättre på att dricka vatten!
Tack mannen. Imorgon ska jag göra frukost åt dig glatt. Inte för att jag är glad över att inte leva på 1800-talet. Utanför att du är så briljant!

3 kommentarer:

KaosJenny sa...

jösses vilken tur att du har genialisk man. Ta hand om dig. Kram

Sus sa...

Resorb!
Hjärtat tar alltid det då han sprungit längre sträckor.

Hökis sa...

Hoppas att han har rätt!
Som Sus säger: Resorb är toppen.