2011-08-20

Let´s Zumba!!! Eller..?


På mitt gym Balance(som är jordens bästa gym!) såg jag idag att de nästa söndag startar en klass med Zumba. Jag gillar ju att träna. Och så gillar jag att dansa. Det borde ju vara ngt för mig. Det är bara det att jag inte funkar så bra på tex typ arobicspass. Jag har LITE svårt att följa rörelserna ledarna håller på med. Jag är typ obekväm i såna situationer. Får prestationsångest och blir stelar än min mans ljumskar. Så jag VILL. Men KAN jag? Tror jag ska prova på på söndag. Så alla som vill se mig göra bort mig på Zumba på Balance kan ju leta sig dit. Ni känner antagligen igen mig på min likstelhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är skitduktig på att dansa. Har jag minsann sett på dansgolvet. Art du ska testa. Kul som fan och blir roligare när man lärt sig stegen. För det kan man inte kunna första gången. Have fun :)
/k

Z sa...

Jag ser fram mot det redan!!!