2011-06-04

Valen som sprutar vatten


Förra sommaren råkade poolensönder och vi skaffade ingen ny. Men jag insåg att behovet av en ny liten barnpool är ganska stor ändå. Så idag for Inti och jag iväg på pooljakt. Vi hittade denna fina valpool. Valen sprutar vatten om man kör upp vattenslangen i rumpan på den(konstaterade Inti roat). Barnen mkt nöjda. Vattnet var dock lite kallt, men de badade ändå. Till mig och mannen inköptes två solstolar i grått. Den ena syns bakom poolen, den andra hann jag inte packa upp. Det har gått i ett idag. Så nu ska jag gå upp och lägga mig, kolla lite i lin ebok och somna med gott samvete för jag har gått över 24000 steg idag!


Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt pool :). Och bra tips m grå solstol. Vi har röda liggstolar som köptes förra sommaren och är totalt sol lekta nu. Inge kul...
/ k

Sus sa...

24 000 steg?!?!?!?!?!

Det är ju flera mil!

Z sa...

Eller iallafall över en mil. Typ 17 km eller så...