2011-06-07

Nackdelen

med att läsa snabbt är att det tyvärr går fort att läsa ut böckerna. Nu ska jag inte framställa mig som en talangfull liten människa som läser över normalsvensken. Nej så långt vill jag ej gå. Men ibland läser jag på liksom. Sedan förra söndagen har jag läst ut tre och en halv bok. Varje bok har runt 300 sidor. Nu har jag bara 150 sidor kvar av min sista bok. Vad ska jag läsa sen?
Jag har inte läst en bok på kanske över 8 månader. Men nu helt plötsligt 3 på en och en halv vecka. Mkt tack var att jag laddat ner dem som eböcker och har dem i telefonen. Så smidigt! Så enkelt! De är alltid med. behöver inte ens tänka på var de är. För telefonen har jag koll på.
Så. Boktips ngn?

3 kommentarer:

Sus sa...

Jag köpte fem nya böcker till landet som jag lämnade kvar där.

Men har du läst Skam, Skuld, Svek..och de där böckerna av Karin Alvtegen?

Z sa...

nej jag har inte det. Är de bra?

Anonym sa...

Aaah! Skitläskig den där... Svek, tror jag att det var. Fy fan. Jag vågade inte läsa fler. Fattade inte först när det skulle bli en thriller av den. Men. Sen så. Minns att jag läste den när L börjat på dagis och att jag kände igen mig i vardagslivet och dagishämtningar men sen... Kanske skulle reagera annorlunda nu. / A