2011-05-19

Jag förstår att ni undrar

hur det gick med stegräknarna. Det gick bra. Jag delegerade det till någon annan. Som var mer tillgänglig än jag. Så det gick jävligt bra.
Men det här med stegräkningsgrejen. Alltså alla 73 stycken(!!!!!!!) är helt fnoskiga. Det har tejpats upp meterstreck i golvet där folk vankar av och an och mäter sin steglängd, det kommer in startavgifter, folk som inte tar av skyddsplasten fr stegräknarna och inte fattar varför siffrorna är samma(!), folk som inte kan fästa stegräknaren i kläderna på natten när de ska gå upp och kissa för de sover nakna(??!), folk som ska guidas genom stegklubben.se, folk som undrar hur många steg de måste gå, folk som undrar hur många steg PER DAG de måste gå, folk som INTE reggar sig i tid...
DET ÄR HELT GALET!!!!
Det hade jag inte räknat med när jag startade det hela förra veckan.
Men imorgon hörrni. Då smäller det. Då börjar jag och 72 till gå mot Berlin!

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Jag tror bestämt att du behöver lite tid avsatt för det där projektet.:)

Z sa...

Men visst!!! Så är det! ;-D