2011-04-15

som en scen i criminal minds

När jag gick från tunnelbanan idag var det ett fantastiskt väder. Typ 10 grader varmare än vad jag var klädd för. Så när jag gick uppför den stora långa backen i skogen såg det nog jobbigt ut. Kanske var det därför en kille i en BMW gånger körde förbi mig tre (3)och frågade om jag ville ha skjuts. Sista gången sa han " är du säker? Jag frågar inte igen..." jag var säker. Jag ville inte följa med en främmande 30-åring i hans bil. Han ville säkert bara vara snäll. Men det kändes som om jag var med i gårdagens avsnitt av Criminal minds där psykopatmördaren valde kvinnor att kidnappa i sin bil som han sen försökte återvinna lukten ur efter han dödat dem. Men jag överlevde... men lite scary var det...
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

Malin sa...

Läbbigt!

Anonym sa...

Ja fy!!!! Var lite väl påträngande där. Nä, lite creepy typ allt...
/ K

Sus sa...

Men huvva!