2011-04-03

Ockelboborna håller ihop

De närmaste veckorna ska Mannen vara handledare i några veckor. Han ska ha en Ockelbostinta med sig. Inte vem som helst utan Äldstingen! Det enda jag oroar mig för är att han inte ska hitta hem till Sus och hämta upp hennes Äldsting klockan 04.40... Jag har försökt förklara den smartaste vägen(ni vet ju, jag är som ett levande ZoilaPositioningSystem..)men jag känner att jag inte riktigt nått fram. Det är bara att hoppas att han fortfarande har den däringa appen med GPS-tanten med sig... Annars vet ni varför det är tyst i P1 imorgon.

5 kommentarer:

Sus sa...

ha ha! Äldstingen är stencool och suckar åt mig när jag frågar" Har du mailat Mannen nu då?"

Och den viktigaste frågan.

"Hur gör ni med mat?"

Jag har hostat upp stålar och lovat att jag ska tagga ner.

Z sa...

Hahahahahaha!!! Känns som om du och jag är på samma level och Äldstingen och Mannen är på samma. Kanske bra det...

Sus sa...

Preeeeciiiiis vad jag nyss sa!!

Z sa...

Hahahaha! De kommer klara det galant!

Sus sa...

Hon är inte hemma i alla fall...Men matpengarna ligger kvar på bordet =/