2011-04-04

Baksmälla

Min 40-års kris fortsätter enligt mannen.
Igår lyssnade vi på Baksmälla m Petter och September. Vid slutet av ääään
började jag studsdansa. Ni vet hoppa.

Mannen: Men herregud! Den där 40-årskrisen fortsätter visst! Du har aldrig hoppat på dansgolvet!

Och jo det har jag. Fråga vem som helst som var med på vårat bröllop när de satte på 800 grader med Ebba.
Men kanske inte till just dancemusik. Men hoppat har jag. Och vet ni jag tänker fortsätta hoppa till bra musik som jag vill hoppa till. För om jag inte gjort det tidgare är det väl för fan dags???!
Och jag är inte 40 år. Än. Jag är 35. Och om jag har en kris eller inte. Ja det är frågan. Men hörrni: Klicka igång Baksmälla och glöm inte att hoppa vid
Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem
Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig, men kanske inte riktigt,
äään!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppapådansgolv är ditt mellannamn!
I know ;)
/k

Bina sa...

Liten dansar till den här nu när jag spelar upp den! Och det är klart att studsdans är ett måste ibland! Oavsett ålder. Somliga tycker kosackdans är grejen, men då föredrar jag nog studsdans...

Z sa...

Liten och jag! We are like this!(tvinnar ihop mina fingrar)Om 16 år ska jag lära henne alla mina moves!