2011-04-18

Alltså jag har en hangup på Trinny och Susannah


Jag gillar dem verkligen. Jag tror det var de som gjorde mig intresserad av kläder och hur jag ska klä mig för en tre-fyra år sedan. Det var i allafall de som lärde mig att skaka boobsen på plats i bh:n så att de sitter så bra som möjligt. Dessutom säger de aldrig att kroppsdelar är dåliga utan tar fram det som är bra med de kroppar de jobbar med. Tänk att få hänga med dem en vecka eller så, få råd och hjälp att välja en garderob som passar för både jobb och party. Fi fan vad roligt det skulle vara! En boost för självförtroendet och för egot! Något som alla behöver då och då.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Vore inte helt fel!
*får väl nöja mig med att skaka boobsen på plats* ;)

Z sa...

Jag med! skaka skaka skaka!!

Ting sa...

Shake it!