2011-03-03

Rena mörkret

Jag kör bil som en gud. Närå. Men jag kör mycket bil. Jag har alltid kört mycket bil i jobbet. När jag bodde i de östgötska skogarna körde jag som en gud(hahahahaha) nätterna genom i skogarna. Men nu efter snart 15 år i Stockholm är jag helt oduglig på mörkerkörning. I kväll var jag i Gustavsberg och då var det ngn mil i total mörker. Och jag körde som en sopa. På riktigt. Jag tyckte tillochmed det var läskigt att köra i mörker. Men efter att ha jobbat i Stockholm i över 10 år och kört bil i stort sett varje dag har jag aldrig krockat! Peppar peppar ta i trä(tar i mig själv)!!! I alla denna jävla trafik och inte en ända olycka! Knappt så jag vågar skriva det. Men shit vad jag suger på mörkerkörning....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ända-olycka? Är det när det går illa i byxan? Jag har inte heller haft en enda olycka!

Z sa...

Såg det men orkade inte ÄNDra! Hahahaha!