2011-02-06

Träningsvärk eller regrediering. Vilket är roligast?

Nu funderar jag på om jag ska blogga om min enorma träningsvärk efter gårdagens gympass. Eller om att jag ska blogga om att Mannen tycker jag har regredierat. Till 18 årsåldern.
Saker som tyder på det enligt Mannen:

*Jag pratar om att gå ut minst en gång i veckan(då pratar jag om ett tillfälle om fyra månader bara att jag pratar om det lite ofta kanske...?)

*Jag lyssnar på housemusik och har koll på ny musik helt plötsligt. Det har jag aldrig haft.(Däremot kan jag "Pärleporten" utantill. Även "Vi ska gå hand i hand"...)

*Jag har varit ute på Karaokekvällar två gånger det senaste året.(Varav en gång kom jag hem innan 22...)

Så vad säger ni. Har jag regredierat eller går jag bara mot någon livskris?
Och det var roligare att blogga om detta än gammal trist träningsvärk.

6 kommentarer:

Sus sa...

Kanske en liten kris. För dit kommer man, vare sig du vill eller inte. Alla som lyssnar på house har förresten en kris.

;O)

Klart du ska ut och roa dig! Det behöver alla, inte minst småbarnsföräldrar.

Anonym sa...

Va fan, så jäkla sällan som du går ut :D. Skillnaden är att vi måste TYVÄRR planera så långt i förväg då vi hänger med andra mammor som har fullspäckade kalendrar och måste ta hänsyn till ex och våra mäns aktiviteter :). Därför blir det mer prat runt omkring.
Jag har (vet inte om jag ska skriva pinsamt nog) också börja gilla house. Men bara på dansgolvet. För jäkligt kul och härligt är det att dansa toll. No doubt :D
/K

Z sa...

Shit Sus... Äre så? Måste man krisa? Ojojojoj...
K: Såklart house är BÄST när man ska ha bra dansmusik! ;-D Och dansa, det gillar jag!

Sus sa...

Klart man ska krisa! Det är ju då man kommer på allt roligt man håller på att missa! Thank you God för alla mina kriser =)

n sa...

Har man regredierat, har man förmodligen utvecklas...
värre för mej som fortfarande e 18år...

Z sa...

Sus: Jag har inte haft ngn riktig kris. Det kanske är dags då...
N: DU vet att du snart blir 37 va? Det var läääääääääääääääääääänge sen du var 18... Puss på dig!