2011-02-10

Notsalgitripp tillbaka till Othello

Idag hörde jag en retromix med DJ Mario107.5. Oh shit vilken resa jag gjorde bakåt i tiden. Till den tiden då jag och mina vapendragare Åsa och Lena hängde på Othello onsdag, fredag och lördag. Varje vecka... Tider då vi hade lakritsshotstävlingar. 12,5 stycken var mitt rekord. Shit vad livet var annorlunda då. På Othellotiden. Inte bättre, men annorlunda. Inte alls som nu. Jag är glad för den tiden, den var SÅ rolig. Men jag är tacksam för att den tiden också är över.
(Fast lite mer dans ute på lokal skulle jag kanske vilja ha...)

2 kommentarer:

KaosJenny sa...

Mm, var sak har sin tid... Vi konstaterade det för någon vecka sedan att det skulle vara drygt att vakna upp och var 20 år igen... bara det att 20 åriga kompisar och killar kan vara rätt jobbiga ;-) Kram

krumelur sa...

12,5 ojoj, så många har jag nog knappt fått i mig totalt, fast å andra sidan så var jag alltid den som spydde som en gris efter två öl :o)