2011-01-07

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZnark

Just nu känner jag att jag fått för lite sömn i veckan och i natt. Somnade på soffan till bruset av Lego-Harry Potter och en liten knodd som låg i mitt knä och sa att han älskar mig. Kanske skulle jag ta och lyfta rumpan från soffan. Och göra ngt viktigt. Som att ta bort julgrejer. Eller sortera tvätt. Men jag orkar fan inte. Kanske går jag ut i köket och sätter på 107,5 och dansar bort tröttheten. Fast det är inte DJ Mario som spelar just nu. Men det kanske går ändå.

2 kommentarer:

Bina sa...

"Tjugonda knut dansas julen ut" håller jag mig till och har således väldigt lite stress över att Jesus och hans anhängare ska ned i kartongerna igen.

Z sa...

Jag hinner inte sånt där under veckorna. Är för trött och jobbar för länge. Och nästa helg är det Berlinresa och helgen efter det jobbar Mannen och sedan är det ju träff för oss... ;-D Och sedan är det nästan sportlov... SÅ allt måste ner i helgen. Men inte idag.