2011-01-22

Nörderi i stegräkningsuppdraget

Den här Parispromenaden... Alltså jag tror jag har missuppfattat avståndet till Köpenhamn. Vid min förra Checkpoint i Lomma trodde jag att jag hade 11 mil kvar. Men det verkar vara typ drygt 53 mil till Köpenhamn från Stockholm fågelvägen. (Det är 1546 km till Paris fågelvägen och det verkar ju vara det vi räknar med där...?) Och jag är nu uppe i över 60 mil. Av ngn anledning trodde jag det var 60 mil till Köpenhamn. Men uppenbarligen sitter jag redan där ovetandet om det och dricker ngt(inte vin och öl)... Eller så har jag passerat och hamnat rakt ner i Smålandsfarvattnet(????!!!). Låter kallt så jag tror jag väntar på alla i Köpenhamn istället... Hur som, KOM IGEN NU ALLA!

2 kommentarer:

Bina sa...

Det står på Stegklubben att det är 62 mil till Köpenhamn!

Z sa...

Skitsamma. Jag är i Köpenhamn i morgon om jag inte redan varit där.... Är på 61,9 mil nu...