2011-01-09

Jag har blivit helt galen

Jag har blivit girly... Jag har aldrig varit girly i hela mitt 35-åriga liv. Men nu har jag det. Jag har flera bevisdet, men ett är mer aktuellt nu. På lördag, alltså om ca 6 dagar, åker jag med jobbet till Berlin. Och jag tänker tanken på dagens promenad att jag måste kolla med andra (kvinnliga)kollegor vad de ska ha med sig för kläder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är helt fucking unbeliveble! Skulle aldrig hänt förut med gamla Z. Något är fel. Något är ruttet i Danmark. En stundande 35-års kris? Ja jag vet inte. Vet ni? Hjääääääääääälp!
Ska jag dessutom berätta en stor hemlis? Jag har även kommit på att jag gillar att gå i högklackat.... Shit. Jag vet snart inte vem jag är längre.

5 kommentarer:

Bina sa...

Det vet jag! Du håller helt enkelt på att bli mig ; )

Ett ombyte för varje dag och så ett för de middagar ni ska inta på najsiga ställen! Glöm inte smyckena!

Z sa...

Det är helt sjukt! Klart jag inte glömmer smyckena.Jag är inte HELT galen... ;-D<

Sus sa...

Vi var på cocktailparty i torsdags och jag funderade om jag skulle ta med mig...håll i dig nu....
INNESKOR?!?!?!

Va fan liksom?!?!?!

Anonym sa...

Jag känner igen mig :). Och faktum är att jag ser framemot att ha en girly lunch och gå igenom allt praktiskt :D. Men det är ju kul att man inte behöver vara samma samma samma genom hela livet. Det vore lite trist det med ;-)

/ Kiki

Z sa...

Sagt Kiki! See U 2morrow på lunchen!