2011-01-14

Jag hade en gång en plan

Den löd så här. Vakna klockan 04.15 imorse. Gå och lägga mig 21 i kväll och vakna 03.30 imorgon för vidare färd till Arlanda och Berlin. För att liksom säkra planen gick jag ut och gick en 108 minuter supersnabb promis. När jag kom hem hinkade jag i mig en halv flaska saft, två rostade mackor m marmelad och nu sitter jag här. Klarvaken, inte trött och har inte packat än.
Dessutom fick jag för mig att byta minneskort i telefonen. Så nu håller jag på att tanka över allt till datorn vilket tog en timme(!) och sedan ska ju skiten tillbaka till det nya kortet... Så jag ska vara glad om jag lyckas lägga mig innan 22. Och inte är sockerstinn då.
Men visst var planen vacker?

4 kommentarer:

Sus sa...

Berlin..ta mig med! Jag vill bortbortbort från mitt jobb just nu.
Varför, tar vi inte här =)

Anonym sa...

Vacker som sagt...men det är sällan något blir som amn planerat ;-)

KIKI

Bina sa...

Men varför skulle du kunna somna kl.21:00. Det gååååår ju bara inte! Speciellt inte om man är förväntansfull och kanske lite smånervös!

Anonym sa...

Oh ja!