2011-01-19

jag är en sån fin kollega

Oftast när jag är ute på jobb åker jag bil med en kollega. Jag kör 90% av gångerna och oftast sitter vi och snackar jobb eller skit. Men sen finns det vissa kollegor som inte är intresserade av att prata. De vill kolla i sina papper och vill då ha det helt tyst. Det är helt okej baj mi att de inte vill snacka. Men inte att det ska vara helt tyst! Jag som kör vill gärna lyssna på radio. Inte superhögt, men lyssna iallfall. Idag när vi åkte hem var en sån gång. Kollegan läste papper och jag satte på radion. Kollegan stängde av. Jag satte på. Volym 8 gick kollegan med på. 8. Det är som en viskning. Därför valde jag en Untz Untz Untz-kanal. Basen hörs ju... kollegan kunde inte läsa sina papper så himla bra. Ibland är jag en himla fin kollega...
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

Sus sa...

MEN INTE UNTZ UNTZ SA JAAAAAG!!

Z sa...

Jupp!Untz untz untz untz untz!!!!!!!!

Anonym sa...

HAHAHAHAHA
/Reborter

Z sa...

Visst är jag så fin och omtänksam ibland???