2011-01-18

Hur gick det då med min sociala panik?

Jomen det gick ju hyfsat bra. Jag fick ngr timmar ensam på stan i söndags och sedan hängde jag bara med självvalda underbart roliga människor! Den enda gången fobin kom krypande var igår kväll när vi skulle åka hem på flygplatsen. Jag var grymt trött och orkade inte vara social. Så när alla ställde sig i en stor klunga på flygplatsen fick jag lätt andnöd. Så då gick jag en sväng ut och andades. Inochut, inochut. Sedan gick det lite bättre. Somnade på planet innan det ens hade lämnat gaten. Den stora gåtan för mig är att folk verkligen gillar öl. Vad är det med öl som är gott? Ni vet väl hur många köttbullar en stor öl innehåller???? :-D

5 kommentarer:

Sus sa...

Öl är gott!

Och bajs att du inte kan följa med oss på kryss. Många är uppbokade den helgen =(

Anonym sa...

Tycker faktiskt det ar lite synd att öl är gott, för det är ju galet många tömma kalorier i öl :(. / .Kiki

Z sa...

Bättre med jäger! ;-D

Hökis sa...

Öl är jättegott!
Jag skulle nog kunna lura ut nån
Belgare som du gillar.
Till sommaren kanske :0)

Z sa...

Jag drack en liten Killkenny. Den var helt okej! ;-D