2011-01-03

Checkpoint: Hässleholm

Okej. Då är jag 8 km från Hässleholm.
Hässleholm. Denna fina lilla stad i Skåne.

17 730 personer bor i Hässleholm.
Sista helgen varje maj tar Hässleholm siesta. Siesta är en musikfestival.
Kända personer från Hässleholm: Anders S Nilsson(parlamentet), Jan Brink(dressyr) och Bengt Bauler(skådis/regissör).
Annars verkar Hässleholm vara en järnvägsknut.

Och nu har jag "bara" 20 mil kvar till Köpenhamn!
Borde gå på 4 veckor. Typ.
Jag har gått 614 103 steg. Det motsvarar 41,76 mil. Det ger ett snitt på 9,7 km per dag. För alla er som undrade... :-D
Och ja just det. Det verkar som jag möter våren/försommaren i Paris. I maj ngn gång...

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag tycker att vi ses när den första kommer fram till delmålet. Även när den första kommer till Paris.

Känn ingen press.

Z sa...

Tack Sus. Snällt. Bra. Då är det bara att pinna på då.