2011-01-25

Är det konstigt att köra bänkpress?

Jag stod och stretchade(ngt för sent)mina arma bröstmuskler när en kollega kom förbi. Han undrade vad jag gjorde. Jag berättade att jag kört här i bänkpressen i lördags. Då börjar han skratta, skaka på huvudet och säga "bänkpress" och se ut som om jag vore tokig i hela huvudet. Tydligen är det mkt konstigt att köra bänkpress på gymmet. Jag tycker inte det. Vad tycker ni? Kör ni bänkpress på gymmet?(Syrran jag vet att du inte gör det så du behöver inte svara...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så ofta faktiskt. Vet inte varför. Jag tycker inte det är så skönt tror jag. Å andra sidan... ska det va så himla skönt? Försöker vara på gymmet två ggr veckan men det blir ofta andra övningar. Kör det som känns bra, skit i vad folk säger. Det gör jag.

/ A

Sus sa...

Gym?

Z sa...

Fast ska det verkligen kännas skönt på gymmet A? :-D
Sus: Japp. G-y-m. Man lyfter tunga vikter där. Gärna till untz untz-musik! ;-D