2010-12-05

vältränad

Min man är 36 år och grymt vältränad. Han gjorde ett vo-max test för ngr veckor sedan och hans värden var bättre än Charlotte Kallas supervärden när hon var 18. Tydligen kunde han bli elitlöpare. Om han tränade minst 75 minuters löpning varje pass. Hur som. Ikväll när vi var ute och gick sa han stolt:
" jag är så bra tränad att jag har vilopuls fast jag går såhär fort. Jag somnar faktiskt nästan. Så låg puls har jag."
Lite stolt är han .....
Lite avundsjuk är jag på honom för jag kommer aldrig vara lika vältränad som mannen.
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

Sus sa...

Så är det med Ockelbobor.
Eller kanske inte alla när jag tänker efter.

n sa...

guud vad hon överdriver!!

Jag är inte vältränad!!

Z sa...

Det är du väl????? Inte vara så blygsam nu. Det klär dig inte.