2010-12-22

Helt lost

Jag vet precis när det började. På valnatten. Jag la mobilen på bagageluckan och åkte iväg. Efter den kvällen har jag inte varit riktigt normal.
Efter det har jag i ordning tappat bort(och inte hittat):

Körkort
Id-kort
SL-kort
En tjock fin vante

Jag vet inte varför, men jag har glömt tider, saker jag ska göra, saker som jag håller i handen slarvar jag bort på väg till målet utan att veta var jag har lagt det...
Disträ helt enkelt. Som nu. När jag körde iväg svärfar till dagis för att hämta Keiru och var supernoga med att han skulle ha med det snabbt inköpta julgodiset till fröknarna. 1 minuter efter det går jag ut för att hämta Inti i skolan. Och glömmer hans fröknars julgodis hemma. SUCK!
Undras vad jag startade egentligen där på valnatten. Ngt är uppenbarligen knas. Konstiga krafter påverkar mig. Fast nu var det faktiskt två veckor sedan jag tappade bort ngt så kanske har det lagt sig...
Kanske är det sverigedemokraternas fel? Eller vad säger ni?

Inga kommentarer: