2010-11-21

Imorgon smäller det!

Nu ligger den här och väntar på att få räkna alla steg jag ska gå. Nya batterier har jag inskaffat startdagen till ära. Jag har nämligen hängt på Tings utmaning/inbjudan; att gå till Paris. När vi kommit fram är en bloggträff med alla andra som gått. Då ska vi dricka champagne! Så nu j-lar ska det gås här! Det blir visst även en drinkpause i Köpenhamn... Vill ni hänga med är det bara att göra som Ting säger på sin bloggpost!
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

Sus sa...

Min första vecka kommer att bli katastrofalt dålig. Men jag ska verkligen göra det jag kan =)

Z sa...

Gör du det bästa du kan räcker det! Med råge! :-D Jag ska också gör det bästa jag kan!

Bina sa...

Jag är på! Och visst är jag värd en ny stegräknare då?

Chrissan sa...

Vad kul,, då ses vi sen när skumpan är kall.;)