2010-11-08

Bloggenkät. Med bild

Jag hänger på Toves och gör en en liten enkät!
Den funkar så här då, jag skriver frågorna och ger sedan mina svar, sedan ska ni svara via kommentarknappen eller på era egna bloggar och då gärna länka i mina kommentarer så jag ser vad ni skriver!






1. När började du blogga?
2008 tror jag året var.

2. Varför började du blogga?
Jag skrev så långa statusuppdateringar på fejjan att jag tillslut insåg att de var små blogginlägg.

3. Hur ser du idag på dina första blogginlägg?
Jag tycker jag var rolig från början. Närå, det var ganska sega inlägg nu när jag verkligen läser dem igen. Men det är roligt att läsa om hur livet var då för nästan 3 år sedan.

4. Vad är sämst med din blogg?
Att jag inte hela tiden är på hugget...

5. Vad är bäst med din blogg?
Att jag oftast är på hugget och rolig! Eller hur. Nämen att jag blandar allt. Ibland är jag jätterolig, ibland är jag riktigt förbannad och ibland är jag bara... Världsfred och grodyngel. Inget är för stort eller för litet att skriva om... Sedan har jag faktiskt fått inblick i en massa andra roliga bloggares liv!!! Och dessutom träffat er IRL på Marknan i somras!!!!

2 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Kul och tack för länk!

Z sa...

U r welcome! :-D