2010-10-18

Skit också!

Jag måste skaffa mig en ny vinterjacka och ett par nya vinterstövlar. Jag svettas bara jag tänker tanken på att ränna runt i butiker och prova en massa varma jackor. Inte kul. Min förra vinterjacka tror jag jag köpte för 7 år sedan. Antagligen billigt. Men nu är den sönder och sliten. Så jag MÅSTE ha en ny. Speciellt när det ska bli så djävulskt kallt igen(om nu SMHI har rätt ngn gång vilket jag tvivlar på...). Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ge sig ut och leta innan alla varma jackor är slut. SUCK! Har ni ngr bra tips? Inte för dyrt och om det är märkesjacka eller inte spelar ingen roll bara det funkar....

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Du kan köpa min Fjällräven!

Gillade kommentaren hos mig!

Och har äntligen insett varifrån bilden hos di är tagen. Typ. Inte från helikopterplattan mot Västerbron som jag har trott iaf.