2010-09-21

Lite fjäsk kanske fixar det

Mina senaste inlägg är hemskt långa. Massa text. Inte kul. Det vet jag själv. MEN. Min mobil ligger ju krossad på E4:an någonstans. Så det blir text, inga bilder. Tills jag hittar en lösning. Det finns olika alternativ:

1) Gå och fjäska in mig hos teknikavdelningen och hoppas jag slipper en gammal telefonmodell, för de kan man int blogga på lika enkelt....
2) Smygbyta med kollegan Å som använder en Iphone istället.
3) Fixa en ny egen privat som jag stoppar in jobbets SIM-kort i...

Ska nog först prova fjäsket. Sedan ett smygbyte och sist en helt ny(begagnad)egen. Men visst borde det gå att fjäska till sig en ny... Eller hur?

1 kommentar:

Bina sa...

Absolut! Och jag tror inte kollegan kommer sakna sin Iphone om du väljer det alternativet - den kan man både ha och mista!