2010-08-18

Shit

Jag hade en sak jag hade tänkt göra i sommar. Jag ligger nämligen efter. Med att ta fram fysiska bilder till album. Som fan visade det sig. De sista bilderna jag har framkallat är från påsken 2007. Skit också. Jag börjar inse att jag kanske inte alls kommer hinna göra det jag föresatt mig. För först måste jag liksom sortera alla bilderna i sina mappar med rätt etiketter och kasta bort dålig eller likadana bilder. Och eftersom jag är fotograf lider jag tyvärr av en svår åkomma att jag vill spara bilderna. Så det går inte fort. Men ikväll ska jag börja. Och se var jag slutar. Jag tror jag är inne på någon mapp 2008. Sedan när jag gått genom alla och sorterart och etiketterat ska jag välja. Välja bilder som ska med i albumet. Eller albumen mera kanske. Jisses amalia. Jag fick ont i magen bara av detta inlägg.

2 kommentarer:

Bina sa...

Det sista jag satte in i albumet innan Liten kom ut var från din möhippa...ni gifte er förra året eller så va?

Z sa...

Eller så var det bara för 4 år sedan. Drygt. Just nu har jag kommit in på detta år iallafall vad gäller taggandet. Öppnade just en mapp med över 360 bilder i. stängden den fort och bestämde mig för att gå ut och kolla efter svamp istället.....