2010-08-22

När jag jagade sverigedemokrater

Imorse såg jag helt plötsligt hur en vithårig man gick i snabb takt förbi i vårat lilla område. Började ana oråd. Jovisst stoppade han i något i grannarnas brevlåda. Jag gick genast ut och som jag trodde. SDkuriren. Vill INTE ha en massa dravel från Sverigedemokraterna. Så jag stövlade iväg efter dem med tidningen i högsta hugg för att ge tillbaka deras tidning. Hittade dem och sa att jag absolut inte vill ha deras dumma tidning och de tog muttrande tillbaka den. De såg nästan lite rädda ut.... Kanske såg de mina mörka ögon som sköt små blixtar av ilska? Rätt åt dem!

4 kommentarer:

Frida Gro sa...

BRA JOBBAT!

Anonym sa...

Jag gör likadant när Socialdemokraterna delar ut sitt skräp hos mig. Jag skrämde en sossetant häromdagen, så hit vågar hon sig nog inte igen :-)

/Johan

Z sa...

Johan: Jag tar gärna mot grejer från alla andra partier, men inte från SD. Skicka hit din sossetant till mig så kan hon få ge den till mig! :-D

Annie S sa...

Bra gjort!! Skulle nog göra samma sak om jag var hemma när de kastade ner skiten i brevlådan.