2010-06-11

Jag blir verkligen trött


På att så fort det är en ny rätt låter barnen som en osmord gammal dörr. Som gnäller jävligt högt. Det känns så tråkigt och tråkigt. Ja. Det känns tråkigt. Jag får väl skylla mig själv. Borde gett dem mer varierat tidigare. Men det är så tråkigt. Speciellt på en fredagskväll. Speciellt efter en lång ganska irriterande dag i största allmänhet. Då blir mamman så tömd på den sista energin. Men hej. Det är ju detta som är livet. Och jag känner ju mina ungar. Men ändå. Tråkigt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du är tapper som försöker.....

Mina barn skulle ganska säkert INTE äta musslor.

En helt vanlig man sa...

Vem spydde över musslorna?

Z sa...

Ingen spydde över musslorna. Men det var lite gnäll. De åt vissa delar av maten. Typ kycklingen.

En helt vanlig man sa...

Men det ser ju ut som kräks.

Z sa...

Jaha ja. Tack.