2010-05-19

Stängt för tillfället


Jag försöker kolla av om mannen vill spela golf med en helt vanlig man tidigt på lördag morgon. Mannens mindre starka sida är planering. Han tycker jag är tjatig och jobbig när jag råkar säga att det är kalas för intis kompis på lördag kväll och då kan jag gå om han inte vill. Han tycker jag är jobbig när jag frågar hur dags han ska åka till jobbet imorgon med hojen för att kolla om jag kan haka på. Sånt kallar han planering och han avskyr sånt. Så när jag sa att han gärna får spela golf tidigt(fast jag ska på firmafest dagen innan)så sa han att jag fick återkomma. Återkomma till kontoret imorgon. När det var öppet. Sedan gick han in på toan och låste dörren. Undrar när hans kontor är öppet. Prövar runt 7.30 när vi vaknar imorgon. Nä förresten. Jag väntar nog till efter frukost så blodsockret har höjts lite.

4 kommentarer:

Sus sa...

Haha! Stackar´n =)

Z sa...

Du menar väl mig va???!

Anonym sa...

Det låter som du pratar om mina barn ;-)

Sus sa...

Aaaa...just det =)