2010-03-22

Jag var visst inte så rolig i Värmland

Så här skrev Helena i Deje som svar på mitt inlägg om att jag gjorde succé i Värmland:

"Måste sticka hål på din illusion om att göra succe! jag skrattar åt olika "tjipp" skämt VARJE DAG på stationen. Jag lovar...jag skrattar aldrig för att det är roligt utan för att kunden VILL att det ska va kul. Sorry!
/ Helena"

Jahajaja. Så mycket för den skrattfesten på bokhandeln... Men det är bra Helena att du tar ner mig på jorden. Så jag inte tror jag är rolig i onödan. Och går och anmäler mig till Norra Brunn eller så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppsan!
hoppas att jag inte sänkte dig med den bistra sanningen hehehe!
kanske det finns människor i värmland som fortfarande skrattar "på riktigt" åt Bengts gamla skämt. Vad vet jag :-)

Ska tänka på dig i morgon när jag tar i mot första skämtet om chippet ;-)
KRAM

Z sa...

Hahahahaha! Klart du inte sänkte mig! Det var bara skojjigt! Och du vet det är inte så många utbölingar som besöker den lilla staden så hoppet om min rolighet lever kvar!!! ;-)